משרד עו"ד אלעד רייך ושות'

עורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

נהיגה בשכרות

מהירות מופרזת

עורך דין מרב"ד

נהיגה בזמן פסילה

מאת: עורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים אלעד רייך

מרב"ד הקסמים של משרד הרישוי – המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

מה הכי חשוב לדעת לפני שניגשים למכון הרפואי לבטיחות בדרכים (המרב"ד)?

עורך דין המתמחה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים מסביר על המרב"ד:

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים פועל משנת 1980 כמוסד רפואי עבור משרד הרישוי במדינת ישראל ומטרתו  –

להפחית תאונות דרכים באמצעות הורדת נהגים לא כשירים מכבישי ישראל

המכון כולל 2 סניפים עיקריים בעיר תל אביב ובעיר חיפה. נהגים אשר זומנו למרב"ד נדרשים להגיע לבדיקת כשירות לנהיגה שתוצאותיה מועברות לאחר מכן למשרד הרישוי ועל-פיהן יוחלט האם יש לשלול את רישיון הנהיגה של הנהג. הנתונים מהמרב"ד מועברים למשרד הרישוי כהמלצה וההחלטה הסופית לגבי הנהג מגיעה ממשרד הרישוי.

להתמודד עם מרב"ד הקסמים של משרד הרישוי

אם ציפיתם שהמרב"ד יקח אתכם לטיסה נעימה וחלקה, בהחלט טעיתם! כדאי לכם לדעת שהבדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים כוללות בדיקות על-ידי רופאים ובדיקות על-ידי פסיכולוגים, מבחנים פרונטאליים ומבחנים באמצעות מחשב. על מנת שרישיון הנהיגה לא יפסל, חשוב להגיע מוכן לבדיקות של המרב"ד ולא לבצע טעויות היכולות להשאיר את הנהג ללא אפשרות להחזיק ברישיון הנהיגה שלו.

מי מפנה בדרך כלל נהגים למרב"ד?

בתי המשפט או נציגים רפואיים בדרך כלל מפנים למרב"ד בדרישה מהמכון לזמן נהג מסויים לבדיקות כשירות לנהיגה. נהגים המחזיקים בעבר פלילי או נפשי או עבר של עבירות תנועה, רלוונטיים לבדיקות הללו ונדרשים להתכונן בהתאם ליום הבדיקה.

עורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

איך מתמודדים עם בדיקות הכשירות של המרב"ד?

הדרך הבטוחה ביותר להתמודד עם בדיקות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים היא באמצעות פנייה לעורך דין תעבורה. דרך הפנייה לעורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים יכול להמליץ למשרד הרישוי לאפשר לנהג להחזיק ברישיון בתוקף.

למה קשה להימנע מפסילת הרישיון כשפונים לבד?

בעת הפנייה למרב"ד יש צורך בהכנת המסמכים הרלוונטיים והצגת טענות מדוייקות הסותרות את הטענות שבגללן הנהג הופנה לבדיקה. חשוב לדעת כי ההחלטה להפנות את הנהג לבדיקה במרב"ד היא כבר חצי דרך לקראת שלילת הרישיון, ולכן יש משמעות רבה ליום הבדיקה וההכנה ליום זה בצורה נכונה ומדוייקת.

הייתם כבר במרב"ד ונפסל רשיונכם?

לא הכל אבוד. עורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים המתמחה בענייני תעבורה, ילווה אתכם לועדת ערר וייצג אתכם עם טענות חזקות לגבי כשירותכם לנהיגה בכבישי ישראל.

הדרך הבטוחה להתמודד עם המרב"ד היא באמצעות עורך דין המתמחה בתחום

המרב"ד המליץ על פסילה? מומלץ לפנות לעו"ד תעבורה שייצג אתכם בועידת הערר

עורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

לאחר שקיבלתם את ההודעה מהמרב"ד על הזימון לבדיקה, כדאי מאוד להתאפס ולהסתכל קדימה לפתרון הבעיה. האשמה עצמית לא תעזור במקרה זה והדבר הנכון ביותר לעשות הוא לפנות לעורך דין תעבורה והמכון לבטיחות בדרכים יקבל אתכם מוכנים ביום הבדיקה.

עורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

פסילת הרישיון על-ידי המלצת המרב"ד, כמה זה גרוע?

כאמור, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ממליץ למשרד הרישוי האם לפסול את רשיונכם. בעת התמודדות עם המכון לבטיחות בדרכים עורך דין תעבורה מקצועי יכול לכוון אתכם בצורה הנכונה על מנת שלא תגיעו לפסילת הרישיון. במידה והמכון הרפואי לבטיחות בדרכים המליץ על פסילת הרישיון אתם ניצבים מול משרד הרישוי כשאין לכם רישיון בתוקף, וזה אכן מצב גרוע שנדרש למנוע אותו מבעוד מועד.

הכנה למכון לבטיחות בדרכים עורך דין אלעד רייך

אם נקבע לכם תאריך לבדיקת כשירות נהיגה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים, זה הרגע שאתם צריכים לפעול ולפנות לעורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. משרד עורך הדין אלעד רייך, המתמחה בתחום התעבורה, מלווה מאות לקוחות מדי שנה בדיונים בבתי המשפט לתעבורה ומכין אותם לבדיקות ולוועדות של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. שלילת רישיון היא לא דבר של מה בכך, והיא יכולה לפגוע בשיגרה היומית של הנהג באופן חד משמעי. משרד עורך הדין אלעד רייך חרט על דגלו את מימוש זכויותיהם של הלקוחות בתחומי התעבורה, וברגע שפניתם לעורך הדין אלעד רייך תהיו סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות.

פנו אלינו לקבלת יעוץ ראשוני: