עורך דין ביטוח בריאות

ביטוח בריאות עורך דין?

מאת: עו"ד אלעד רייך​

משרד עו"ד אלעד רייך ושות' מוביל בייצוג מבוטחים למול חברות הביטוח בכל הקשור לתביעות ביטוח תלמידים.

תלמיד או ילד שנפגע בגן או בבית הספר או בשטח ציבורי או בביתו זכאי לתבוע לפי פוליסת ביטוח תאונות אישיות ילדים שמכסה את הילד\תלמיד 24 שעות 7 ימים בשבוע.

ביטוח זה מפצה רק במקרה ונותרו אחוזי נכות כתוצאה מהפגיעה. כמו כן, ניתן פיצוי עבור ימי היעדרות מהמוסד החינוכי וימי האשפוז תוך הפחתה של מספר ימים כהשתתפות עצמית.

 

 

 

כמה סוגי ביטוח בריאות קיימים בישראל

1. ביטוח בריאות ממלכתי מתוקף חוק ומסופק על ידי המדינה.
2. ביטוח בריאות המוצע על ידי קופות החולים.
3. פוליסות ביטוח פרטיות שמוצעות על ידי חברות הביטוח.

תביעת ביטוח תלמידים

עורך דין ביטוח בריאות

עורך דין תביעות ביטוח בריאות : אלעד רייך ושות'

משרד עו"ד אלעד רייך ושות' מוביל בייצוג לקוחות למול חברות הביטוח ו/או בכל הקשור לתביעות ביטוח בריאות

דחיית תביעת ביטוח בריאות מצד חברת הביטוח חוסכת לחברות כסף רב כל שנה ובכך, מגדילות חברת הביטוח את השורה התחתונה. התנהלות חברת הביטוח מתאפשרת בעיקר לנוכח פערי הידע וההתמחות בין מומחי חברת הביטוח לבין האדם מן השורה שאינו בקיא בדיני הביטוח ובפרט בביטוח בריאות

פנו אלינו לקבלת יעוץ ראשוני:

חברת הביטוח אינה משלמת עורך דין ביטוח בריאות

אם חברת הביטוח דחתה את תביעתכם לתגמולי ביטוח בריאות, משרדי יפעל למיצוי זכויותיכם, הניסיון המשמעותי שלנו בהתמודדות למול חברות הביטוח מאפשרים לכם המבוטחים למצות את מלאו זכויותיכם. ניתן ללמוד מניסיון משרדנו, כי דחיית תביעה מצד חברת ביטוח אינה סוף פסוק ואינה עובדה מוגמרת. למבוטחים יש אפשרויות רבות להתמודד עם דחיית תביעתם באמצעות הגשת תביעת ביטוח יחד עם משרדנו כנגד החברה המבטחת.

התיישנות תביעת ביטוח בריאות

מניסיוננו, בתביעות ביטוח, ניתן לומר כי בכל דחיית תביעה מצד חברת הביטוח מסתתרים אלפי שקלים ולעיתים מאות אלפים. ראוי לצין, כי ניהול מו"מ עם חברת הביטוח אינו עוצר את "מרוץ" ההתיישנות ותביעה שתוגש לאחר שלוש שנים קרוב לוודאי שתידחה בטענת התיישנות ולצידה אובדן תגמולי ביטוח. רק הגשת תביעה לבית המשפט עוצרת את "מירוץ" ההתיישנות בתנאי שהוגשה בתוך השלוש שנים. מומלץ לפנות למשרדנו, בסמוך לקרות האירוע הביטוחי על מנת למנוע התיישנות בתביעת ביטוח.

 

משרד עורכי דין ביטוח בריאות

משרד אלעד רייך, ושות' מתמחה בענפי הביטוח לסוגיו ומעניק ללקוחותיו ייעוץ משפטי בכל הקשור לביטוחי רכוש לרכב, ביטוח רכוש לדירה, ביטוח נזקי אש, ביטוח נזקי הצפה, ביטוח אובדן כושר עבודה,ביטוח תלמידים,ביטוח בריאות, ביטוח פנסיה, ביטוח תאונות אישיות. משרדנו, פועל נמרצות להשגת תגמולי ביטוח למול כל חברות הביטוח. משרד עורכי דין, אלעד רייך ושות' מייצג תובעים בלבד ונותן ייעוץ מקצועי ללקוחות פרטיים ולחברות בכל הקשור לתביעות ביטוח.