משרד עו"ד אלעד רייך ושות'

עורך דין מהירות מופרזת

מאת: עורך דין מהירות מופרזת אלעד רייך

נתפסתם על מהירות מופרזת? כדאי שתדעו שזה לא סוף העולם וישנן דרכים יעילות על מנת שתוכלו להפחית מהעונש שקיבלתם ואפילו לבטלו לאלתר. במאמר הבא תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכל מי שנתפס בעבירת מהירות מופרזת. בנוסף, נסביר איך באמצעות פנייה ל – עורך דין מהירות מופרזת יכולה להיחשב כעבירת תנועה עם עונש קל. חשוב שתקראו עד הסוף!

מהי מהירות מופרזת?

מהירות מופרזת היא מהירות הנסיעה של הנהג בכלי תחבורה מעל המהירות המותרת לאותו תוואי כביש. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) רואה את עבירת התנועה הזו כאחד הגורמים העיקריים לתאונות הדרכים. נהיגה במהירות המותרת מאפשרת לנהג לבצע בלימת פתע במקרה הצורך ולמנוע תאונות קטלניות בכבישים המהירים ולמנוע פגיעה בהולכי רגל במעברי חצייה בדרכים העירוניות.

עורך דין מהירות מופרזת 

מצלמות כתומות ודבורה אחת

ישנם 3 אמצעי אכיפה אשר נמצאים בידי המשטרה. המכשיר הראשון הוא אקדח הלייזר. אקדח הלייזר נקרא בעגה המקצועית  מד מהירות לייזר (ממל"ז). מכשיר נוסף הוא מכשיר הדבורה אשר פועל בזמן הנסיעה של ניידת משטרתית, ובאמצעות גלים אלקטרו-מגנטיים מציג את נתוני המהירות של הרכבים הנוסעים ממול. – 

ומה לגבי המצלמות הכתומות?

עמודי המצלמות שאפליקציית וויז מודיעה לנהגים על מיקומם, עברו הרבה דיונים בנוגע לאמינותם ולאחר דיונים בבתי המשפט חזרו המצלמות לשימוש חלקי.

עכשיו תסתכלו על הדו"ח שקיבלתם ומצאו את העבירה שלכם:

  • כבישים עירונייםראיתם תמרור המציין מהירות מסויימת? אם כן, הייתם צריכים לפעול על פיו, לא ראיתם תמרור? מהירות הנסיעה המותרת היא עד 50 קמ"ש. מעבר לכך זו עבירה על החוק.
  • כבישים בין-עירוניים אם נסעתם בכביש עירוני תנסו להיזכר האם הייתה גדר או מעקה הפרדה בצמוד לכביש. אם הייתה גדר, המהירות המקסימלית היא 90 קמ"ש, אם לא הייתה גדר, המהירות המקסימלית היא 80 קמ"ש.
  • כביש מהירראיתם תמרור המציין מהירות מקסימלית? גם כאן הייתם צריכים לפעול על-פיו. אם לא ראיתם תמרור המהירות המותרת היא עד 110 קמ"ש.

מצאתם את העבירה? אתם בדרך הנכונה! אם אתם מעוניינים לקבל ייצוג הולם בכדי להיפטר מהעונש, אתם מוזמנים לפנות ל – עורך דין מהירות מופרזת אלעד רייך, דרך מספר הטלפון בראש העמוד. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא בכדי להבין איך מחושב העונש:

חרגתם מהמהירות המותרת בכביש עירוני? אלה העונשים הקבועים בחוק:

חריגה

ענישה

עד 20 קמ"ש מעל המותר

250 ₪

21-30 קמ"ש מעל המותר

750 ₪

31-40 קמ"ש מעל המותר

1500 ₪

חרגתם מהמהירות המותרת בכביש בין-עירוני? אלה העונשים הקבועים בחוק:

חריגה

ענישה

עד 25 קמ"ש מעל המותר

250 ₪

26-40 קמ"ש מעל המותר

750 ₪ + 8 נקודות

40-50 קמ"ש מעל המותר

1500 ₪

51 קמ"ש ומעלה

פסילה מנהלית ל-30 יום + הזמנה למשפט + 10 נק'

וזה לא הכל, שימו לב שבנוסף לקנס הכספי אתם עלולים לקבל נקודות אשר יכולות להביא לעונשים נוספים. אלה הנתונים לגבי הנקודות בכביש עירוני:

חריגה

נקודות

21-30 קמ"ש מעל המותר

8

30 קמ"ש ומעלה מעל המותר

10

41 קמ"ש ומעלה מעל המותר

10 + פסילה ל-30 יום

פנו אלינו לקבלת יעוץ ראשוני:

כמה זמן נשארות הנקודות ?

כמה זמן נשארות הנקודות?

הנקודות שצברתם נשארות עד לשנתיים מיום שביצעתם את העבירה, אך אם תצברו 22 נקודות או מעבר לכך במהלך אותה שנה, תישארו עם הנקודות למשך 4 שנים שלמות! ראו הוזהרתם. לנוחות שלכם, משנת 2008 משרד התחבורה מאפשר לראות כמה נקודות צברתם דרך האתר של המשרד הממשלתי.

עשינו לכם סדר לגבי צבירת הנקודות בתוך טבלה אחת –

נקודות שצברתם

אמצעי התיקון

חשוב לדעת!

מחיקת נקודות

12-22

קורס נהיגה מונעת

חובה לעשות את הקורס תוך 6 חודשים אחרת יתכן והרישיון לא יחודש

רק לאחר מעבר של מבחן הנערך בסוף הקורס

23-35

קורס נהיגה מתקדם

חובה לעשות את הקורס תוך 6 חודשים אחרת יתכן והרישיון לא יחודש

הנקודות יהיו בתוקף למשך 4 שנים

36 ומעלה

מבחן תאוריה

3 חודשים פסילה מיידית

הנקודות יהיו בתוקף למשך 4 שנים

מעל 72 או 36 פעמיים תוך 6 שנים

בדיקה במרב"ד, מבחן תיאוריה ומבחן מעשי (טסט)

9 חודשים פסילה מיידית

הנקודות יהיו בתוקף למשך 4 שנים

מה השלב הבא ? פנייה לעורך דין מהירות מופרזת

כעת, הדבר הכי נכון לעשות הוא לפנות לעורך דין מהירות מופרזת ולהעביר אליו את הדו"ח שקיבלתם. עורך הדין יתשאל אתכם לגבי המקרה ויעשה איתכם תיאום ציפיות לגבי המטרות שניתן להגיע אליהן בערעור על העונש.

קביעת פגישה עם עורך דין מהירות מופרזת

חשוב לקבוע פגישה עם עו"ד בכדי להגיש ערעור ולהתכונן בצורה אופטימלית לדיון בבית המשפט. ניתן לקבוע את הפגישה דרך הטלפון עם עורך דין מהירות מופרזת או להשאיר פרטים באתר ונציג המשרד יחזור אליכם.

נהיגה מופרזת עורך דין מומלץ ?

בכדי שתוכלו להפחית את עונשכם ואף להגיע למצב של ביטול העונש, כדאי לפנות לעורך דין מומלץ בעל ניסיון בדיונים בנושא תעבורה. במקרים של עונש על נהיגה מופרזת, עורך דין מנוסה יכול לעזור ולייעץ לכם בצורה מקצועית.

תעבורה? רק עם המומחים!

פתרונות לשיטת הניקוד

 

אם החלטתם לפנות לעורך דין מנוסה בתחום התעבורה, כדאי לכם לפנות לעורך דין תעבורה אלעד רייך הנחשב למוביל בתחום ובעל ניסיון עשיר בניהול תיקים של עבירות מהירות מופרזת. התקשרו עכשיו וקבעו פגישה לימים הקרובים ותקבלו ייצוג הולם וראוי בבית המשפט לתעבורה.

מהירות מופרזת נהג חדש