חותם אמינות אלעד רייך

תביעת נזקי גוף ורכוש בתאונות אופנוע מה עושים?

 

תביעת נזקי גוף ורכוש בתאונות אופנוע מה עושים?

אם עברתם תאונת אופנוע לאחרונה, כדאי שתדעו שאתם כנראה זכאים לקבל פיצוי כספי מחברת הביטוח שלכם (ללא שום קשר לשאלת האחריות שלכם בכל הנוגע לאירוע במידה ויש ברשותכם ביטוח חובה). רגע לפני שתוותרו על הפיצוי בעקבות חשש מהליך בירוקרטי, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו איך אתם יכולים לקבל את הפיצוי בעקבות תביעת גוף. חשוב מאוד לאחר תאונת אופנוע ככל וניתן להחליף פרטים עם כל הנהגים המעורבים בתאונה ובנוסף לצלם תמונת מזירת התאונה כולל פגיעות של מיקומי הנזקים ברכבים המעורבים וכן, לבדוק האם יש עדים להתרחשות התאונה.

שלב ראשון – צרו קשר בהקדם עם עורך דין נזקי גוף

רוכבי אופנוע נחשבים לפגיעים במיוחד (אין זה מפתיע, שכן, גופם חשוף לחלוטין לעומת נהגי רכבים). כך שאם אתם מצאתם את עצמכם נפגעים בתאונת אופנוע, עליכם ליצור קשר בהקדם עם עורך דין נזקי גוף כדי להתחיל בהליך התביעה. תביעת נזקי גוף, הינה תביעה מורכבת שמטרתה העקרונית היא החזרת נפגע תאונת הדרכים למצבו ערב קרות מקרה התאונה. תאונת אופנוע גורמת לעיתים להפסד ימי עבודה ולהפסדי שכר לתקופות ארוכות ולכן, רכיב מרכזי בתביעת נזקי גוף כתוצאה מתאונת אופנוע הינו אובדן השתכרות.

שלב שני – תכינו את כל המסמכים הדרושים

עורך הדין תאונת אופנוע יבצע עבורכם את כל ההליך הבירוקרטי, כך שאתם תצטרכו רק לשלוח מסמכים שונים, למשל:

  • תיעוד של צילומים (T.C\ I.R.M\ רנטגן) שנעשו לכם בבית החולים לאחר התאונה
  • סיכומים רפואיים
  • סיכום ניתוח
  • תיעוד של טיפולי פיזיותרפיה
  • תיעוד של הליך שיקומי
  • סיכום אשפוז אם אושפזתם בבית החולים ועוד

המסמכים הללו עשויים להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל פיצויים, שכן, סביר להניח שיש לכם נזק גוף לאחר תאונה (גם אם מדובר בנזק מינורי יחסית).

שלב שלישי –נזקי רכוש בתאונת אופנוע

במידה ונגרם נזק רכוש לאופנוע כעתוצאה מתאונת הדרכים חשוב מאוד לפנות לשמאי רכב, בסמוך ל'קות התאונה על מנת שזה יעריך את גובה הנזק וירידה הערך שנגרמה לאופנוע.

שלב שלישי – תמתינו לקבלת הפיצויים

שלב זה מגיע לאחר מסירת כל המסמכים לעורך דין נזקי גוף. כעת, אתם תצטרכו להמתין. עורך הדין יעשה כל שביכולתו כדדי להביא לכך תקבלו פיצויים גבוהים בעקבות תביעת גוף שהוא יגיש לבית המשפט. שימו לב, ההליך עלול לקחת זמן מה, כך שכדאי שתיאזרו בסבלנות.

סיכום

כעת אתם יודעים מה עושים כדי להגיש תביעת נזקי גוף לאחר תאונת אופנוע. כך שנותר לכם רק לפנות אל עורך דין שמתמחה בתחום וליישם את שני השלבים הנוספים שצוינו לעיל (שליחת מסמכים רלוונטיים לתאונה והמתנה לקבלת הפיצויים. כעת, נותר לנו רק לאחל לכם החלמה מהירה ושתקבלו פיצויים הולמים למצבכם הנוכחי.

ביטוח צנרת

ביטוח צנרת הוא מסוג הדברים שלא תמיד מבינים כמה חשובים הם עד שזקוקים להם. ביטוח הצנרת הוא חלק מחבילת ביטוח הדירה ברוב המקרים, לכן חשוב

קראו עוד
חותם אמינות אלעד רייך
עו"ד אלעד רייך

עו"ד אלעד רייך

אלעד רייך ושות' משרד עורכי דין, עוסק בנזיקין ביטוח ונזקי גוף, מתוך שליחות ובמטרה לממש את מלוא הזכויות של לקוחות המשרד

אודות

לקבלת ייעוץ ראשוני

תחומי התמחות

כתבו עלינו

צרו איתי קשר גם דרך

עורך דין נזיקין - אלעד רייך

ייעוץ וייצוג תביעת נזיקין וביטוח...

 משרד עורך דין מהמובילים בייצוג תביעות נזיקין, תביעות ביטוח, נזקי רכוש, תאונות עבודה...

השאירו פרטים ונחזור בהקדם