חותם אמינות אלעד רייך

פגעתי ברכב ואין לי ביטוח

נסיעה ללא ביטוח רכוש היא לא דבר מומלץ. במקרה של תאונת דרכים ההשלכות הכלכליות עבורכם צפויות להיות כבדות וחמורות. למרות זאת, נהגים רבים בישראל נוסעים ללא ביטוח רכוש. ביטוח צד ג' נועד לתת מענה לפגיעה ברכב צד ג' שהינה באחריותכם ובמקרה כזה חברת הביטוח תשלום את הנזקים לצד ג' גם אם מדובר באחריות משותפת לקרות אירוע תאונתי. וביטוח מקיף נועד לתת מענה ביטוחי לרכבכם.

 

פגעתי ברכב ואין לי ביטוח – מה ההשלכות?

הייתם מעורבים בתאונה בה נגרם נזק רכוש, נסיעה ללא ביטוח? קחו בחשבון שלנסיעה ללא ביטוח רכב ישנן השלכות כלכליות כבדות.

תפקידו של ביטוח רכוש רכב הוא לכסות את הנזק שנגרם לרכוש בתאונות דרכים ונסיעה ללא ביטוח במקרה של תאונה המלווה בנזקי פח התשלום יגיע  לפתחו של מהמזיק זה שאחראי לקרות התאונה.

תבעו אותי ואין לי ביטוח – מה ההשלכות?

בכל תאונת דרכים יש לשלם פיצויים גבוהים, כאשר במקרה של רכב מבוטח מי שמשלם היא חברת הביטוח. עם זאת, כאשר נתבע נהג ברכב לא מבוטח, ההוצאות לא ימומנו על ידי חברת הביטוח, והתשלום יבוצע על ידי הנהג המזיק בעצמו לעיתים מדובר בסכומים גבוהים ביותר.

 כתב הגנה לאחר שהוגשה תביעת נזקי רכוש לרכב, האם נדרש,

בהחלט כן ! ניתן לפנות להתייעצות במשרדי במקרה שקיבלתם תביעה מצד ג' בנושא תביעת רכוש לרכב כתוצאתה מתאונת דרכים. במקרה בו קיבלתם תביעה אתם נדרשים לכתב כתב הגנה! ברשותי ניסיון רב בתביעות פח ונזקי רכוש לרכב כתוצאה מתאונת דרכים המלווה בנזקי רכוש לרכב ואני מייצג בתיקים אלו נהגים שנסעו ללא ביטוח ונתבעו בנזקי רכוש לרכב.

מתי כדאי להגיע לייעוץ משפטי לאחר קבלת תביעת נזק רכוש לרכב,

מיד עם קבלת התביעה מומלץ להגיע לייעוץ משפטי יחד עם כתב התביעה ונספחיו. במידה ויש תמונות של מיקום הרכבים בזירת התאונה מיד לאחר התאונה ועוד בטרם הוזזו הרכבים זו ראיה היכולה להצביע על הרכב שגרם לתאונה ולכן חשוב מאוד לצלם את זירת התאונה ככל וניתן מיד לאחר התרחשותה ככל וניתן. מומלץ לצלם את מוקדי הנזק ברכבים המעורבים בתאונת הדרכים ראה זו יכולה להצביע כל אחריות מי מהנהגים לגרימת התאונה. חשיבות נוספת היא לוודא האן היו עדי ראיה לקרות התאונה ככל וניתן, עדי ראיה יכולים להעיד על מקרה התאונה ועל אופן התרחשותה ואחריותם של מי מהנהגים לאופן קרות התאונה.

נסיעה ללא ביטוח רכוש ואחריות של צד ג' לקרות התאונה מה עושים,

במידה ונסעתם ללא ביטוח רכוש ונגרם נזק לרכבכם אולם, האחריות לתאונה הינה של צד ג' והוא לא לוקח אחריות לתאונה ניתן לתבוע את צד ג' ואת חברת הביטוח שלו באמצעות עורך דין נזקי רכוש לרכב במסגרת המשפט ישמעו עדויות הנהגים ובית המשפט יכריע מי מהנהגים אחראי לקרות התאונה יכול ובית המשפט יקבע כי האחריות לתאונה משותפת ויחלק את האחריות לתאונה ובשל חלוקת אחריות זו הפיצוי לתובע יהיה פיצוי חלקי בית המשפט יכול לקבוע כי התביעה לא הוכחה ולדחות את התביעה.

איך מוכחים נזק בתביעת נזקי רכוש לרכב,

הוכחת הנזק מתבצעת באמצעות חו"ד שמאי רכב, מומלץ, לשכור שמאי רכב מיד לאחר התרחשות התאונה. יש חשיבות גדולה כי בדיקת השמאי להוכחת הנזק תבוצע כמה שיותר קרוב להתרחשות התאונה ובמקרה כי הבדיקה נעשתה מיד לאחר קרות התאונה הדבר יקל בצורה משמעותית על הוכחת הנזק.

עשו עוד היום ביטוח רכב

במידה ואתם לא מבוטחים בביטוח רכב רכוש חשוב שעוד היום תבטחו את עצמכם בביטוח רכוש למקרה של תאונת דרכים המלווה בנזק רכוש.

ביטוח צנרת

ביטוח צנרת הוא מסוג הדברים שלא תמיד מבינים כמה חשובים הם עד שזקוקים להם. ביטוח הצנרת הוא חלק מחבילת ביטוח הדירה ברוב המקרים, לכן חשוב

קראו עוד
חותם אמינות אלעד רייך
עו"ד אלעד רייך

עו"ד אלעד רייך

אלעד רייך ושות' משרד עורכי דין, עוסק בנזיקין ביטוח ונזקי גוף, מתוך שליחות ובמטרה לממש את מלוא הזכויות של לקוחות המשרד

אודות

לקבלת ייעוץ ראשוני

תחומי התמחות

כתבו עלינו

צרו איתי קשר גם דרך

עורך דין נזיקין - אלעד רייך

ייעוץ וייצוג תביעת נזיקין וביטוח...

 משרד עורך דין מהמובילים בייצוג תביעות נזיקין, תביעות ביטוח, נזקי רכוש, תאונות עבודה...

השאירו פרטים ונחזור בהקדם